Özledim

25.07.2013 22:03

Yine puslu bir kış akşamı
Derenin kenarında, Salih'in yerindeyim yine
Kızacaksın biliyorum
İçiyorum diye
Kana kana
Susamışçasına
Susuyorcasına...
İçiyorum
Her masada keder, elem
Benimkinde özlem
Bir bakıyorum kadehler havada
Ben de kaldırıyorum bardağımı
Şerefe!
Salih'e bir küçük daha açtırıyorum
İçeceğim bu akşam
İçeceğim be!
Kadehlerin her kalkışında
Biraz daha canlanıyor hayaletin
Gözlerim mi yanılıyor ben mi yanıyorum nedir
Karşımda oturmuş uzatmışsın bardağı
Yüzünde masumane gülümsemen
Kaldırıyorum kadehi
Salih, yeter abi diyor
Ulan şu Salih ne odun adam ha!
Karşımda kadınım
Elimde rakım
Bakıyor bana karşılık beklercesine
Dinlemiyorum Salih'i
Vuruyorum bardağına
Hüzünle ıslanmış dudaklarıma değen bardağımı
Seviyorum seni be kadın
Sevmesem hayaletin gelir mi yanıma?
Her gece girer misin rüyalarıma aynı şekilde?
Her uyanışımda ağlıyorsam
Her nefes ızdırap oluyorsa ciğerlerime
Sevmiş olmuyor muyum kadın?
Seviyorum...
Hem de ölümüne seviyorum
Delirircesine seviyorum
Öyle seviyorum ki
Yanına gelmeye çalıştım dün gece
Dur,
Şu son kadehleri içerken anlatayım
Nasıl olsa gittiğin günden beri eve gelmiyorsun benimle
Salih'in kapıdan çıkınca
Bir de gözlerimi açınca
Kayboluyorsun ya
Ne içerleniyorum
Bilmiyorsun
Ha, ne diyordum?
Yanına gelmeye çalıştım dün gece
Gücüm kalmadı sanıyordum
Dayanamam artık demiştim
Emmoğlunun eski bir tabancası vardı
Bilmem hatırlıyor musun?
Onu buldum sandıktan
En altına atmışsın döşeklerin
Son paket cigaramı içtim
Çiceklerini suladım
Havagazını sıkı sıkı kapattım sebepsiz
Perdeleri çektim
Yatağımı bile topladım
Sonra oturdum masaya
Namluya sürdüm mermiyi
Dayadım kafama
Tetiği çektim tereddütsüz
Patlamadı namussuz
Bi daha çektim
Yok...
Üçüncüye de cesaretim kalmadı
Kızma be kadın
Biliyorum istemezdin böyle olmasını
Ama ayrılık zor be kadın
Çok zor...
İster kız ister kızma
Bugün geliyorum yanına kadın
Mermiyi buldum çarşıdan
Bu sefer bitecek bu özlem
Özledim seni be kadın.
Özledim.